← Guides
Zaban:

Selection ke Peeche: Wedding Photography mein Proper Culling kyun Zaroori hai?

Shadi 2 min parhna
Selection ke Peeche: Wedding Photography mein Proper Culling kyun Zaroori hai?

Jab log kisi photography team ko hire karte hain, toh wo aksar online mojood final portfolios ko dekhte hain. Lekin professional media production ka aik sabse ahem aur mehnat-talab marhala color grading shuru hone se pehle aata hai: culling.

Culling wo ahem amal hai jismein shadi ke din ki hazaaron raw aur unedited tasweeron ko review kiya jata hai aur unmein se sirf behtareen frames ko select kiya jata hai. Aayiye dekhein ke yeh process kyun zaroori hai:

1. Duplicate aur Kharab Tasweeron ko Hatana

Barat ya Walima jaise teez raftaar events par photographers burst mode mein tasweerein lete hain taa ke koi lamha miss na ho. Is se aik jaisi bohot saari tasweerein ban jati hain.

  • Blinking aur Na-munasib Expressions: Culling ke zariye un shots ko nikal diya jata hai jahan log blink kar rahe hon ya galat expression aa gaya ho.
  • Technical Flaws: Dhundli tasweerein ya galat focus wale shots ko hata kar high standard maintain kiya jata hai.

2. Aik Behtareen Kahaani Banana

Aik achi wedding album sirf tasweeron ka majmua nahi hoti, balki yeh poore din ki aik kahani hoti hai.

  • Sahi culling se taiyari se le kar grand entry aur ruksati tak ka safar asan aur khubsurat lagta hai.
  • Bar bar aik jaisi tasweerein dekhne ke bajaye, dekhne wala story ke sath jurha rehta hai.

3. Quantity ke Bajaye Quality par Tawajjo

Hazaaron be-tarteeb tasweerein dene ke bajaye aik limited aur chuni hui collection dena hamesha behtar hota hai jo asal lamhon ko mehfooz rakhe.

Conclusion

Professional culling raw chaos ko aik khubsurat masterpiece mein badal deti hai. Quality control aur careful sorting ki madad se wedding album ki asal qadr samne aati hai.

Pixel and Code logo WhatsApp Us